Blog

Bekijk hier al onze interessante blogs!

Hoe stel je een goede offerte op?

Een goede offerte op maat is cruciaal om een potentiële klant ook daadwerkelijk binnen te halen. Zonder gist, suiker en sulfiet is een fles Chateau Lafite-Rothschild uit Pauillac ook maar druivensap. Hetzelfde geldt voor een offerte: een aantal elementen zijn essentieel. Enkele concrete tips!

Meer weten

Het belang van goede communicatie

Communiceren, dat kan je leren!

Meer weten

Delegeren: hoe en waarom?

Delegeren is niet altijd gemakkelijk. Vaak voelt het aan alsof iets sneller gaat als je het toch gauw even zelf doet. Op lange termijn heeft delegeren toch heel wat voordelen.

Maar hoe begin je eraan?

Meer weten

Hoe vind je de goede combo tussen werk en privé?

Natuurlijk zijn we allemaal gepassioneerd door ons werk en willen we de beste diensten leveren aan onze klanten of cliënten, maar soms moeten we niet vergeten onszelf niet op te branden.

Uw bedrijf kan niet draaien als je slecht presteert en er niemand is om aan te delegeren.

Meer weten

Waarom tijd blokkeren kan werken voor uw bedrijf

Tijd blokkeren kan hand in hand gaan met batch werken. Voeg ze samen en je wordt een krachtpatser in het afwerken van je takenlijst en het beheersen van je tijd.

Meer weten

Inge’s verhaal bij Tops en zoon

Tops en zoon grondwerken… vader André en zoon Thomas… samen in de wereld van kranen en graafmachines. Een klein familiebedrijf, waar de koffie altijd klaar staat en een warme lach samen met de nodige portie humor nooit ver weg zijn. Terwijl enkele medewerkers voor dag en dauw van het erf rijden met hun tractor, start Inge aan haar werkdag bij de familie Tops.

Meer weten

Een geordende workflow voor een efficiënte werksfeer: 3 tips

Wist je dat een gezonde werkomgeving hand in hand gaat met een efficiënte werksfeer? Naast een opgeruimde bureau zijn er ook enkele zaken waar je op kan letten om je workflow te organiseren: we geven je 3 tips.

Meer weten

Opgeruimd staat netjes: in 3 stappen naar een clean desk

Een clean desk: zó aangenaam, maar soms zó moeilijk. Al kan niemand ontkennen dat de dag starten op een mooi opgeruimde bureau de start is voor een aangename en gestructureerde werkdag. We geven je alvast een duwtje in de rug met deze 3 stappen.

Meer weten

5 tips voor een effectief debiteurenbeheer

Debiteurenbeheer, kortweg een benaming voor onbetaalde of te laat betaalde facturen. Een ongemakkelijke klus, maar wel eentje die al snel tot een negatieve flow kan leiden als het niet tijdig en correct wordt opgevolgd. Daarom zetten we je op weg met deze 5 tips.

Meer weten

11 tips voor een gestructureerd agendabeheer

Overvolle agenda? Last-minute afspraken, online calls, allerlei taken, opleidingen, noem maar op. Je agenda mooi georganiseerd en up-to-date houden vergt meer dan je zou denken. Wij zetten je op weg met 11 handige tips voor een gestructureerd agendabeheer.

Meer weten

Nog meer weten?

Twijfel niet ons een vraag te stellen!

Contacteer ons