Agendabeheer

Maak je soms dubbele afspraken? Of vergeet je om genoeg pauze in te lassen tussen twee meetings? Vertrouw jouw agendabeheer dan toe aan L’Offis.

Een vlekkeloze planning

Agendabeheer is moeilijker dan je denkt. Want een strakke planning vraagt heel wat organisatietalent. Gelukkig zorgen onze administratieve medewerkers ervoor dat alles vlekkeloos verloopt:

  • Inplannen van afspraken met externe contacten
  • Inplannen van meetings met interne medewerkers
  • Toevoegen van to-do’s
  • Herplanning bij agendaconflicten
  • Reminderservice voor belangrijke agendapunten
  • Uur- en verlofregistratie van je personeel

Digitaal of offline agendabeheer

Onze medewerkers hebben ervaring met verschillende agenda’s. Ze beheren al jouw taken en afspraken in programma’s als Outlook Calendar, Google Calendar, Teamleader, Zoho of een ander CRM-systeem. Werk je nog met een klassieke papieren agenda? Ook dat is geen probleem.

Waarom agendabeheer uitbesteden?

  • Laat dit werk over aan specialisten in timemanagement
  • Geniet van minder stress en focus op je kernactiviteiten
  • Win tijd dankzij een strakke planning
  • Vergeet nooit meer een belangrijke afspraak

Een beetje hulp nodig?

Laat de planningspecialisten van L’Offis jouw agenda beheren. Contacteer ons voor meer informatie of een offerte.

Contacteer ons