Wij helpen je graag met jouw facturatie, agendabeheer, dataverwerking, logistiek en debiteurenbeheer. Daarnaast voeren we nog een heleboel andere opdrachten uit. Voor alle soorten administratieve taken – groot of klein – kan je bij ons terecht.
Diverse administratieve taken
Service op maat
Goed nieuws: L’Offis levert administratieve bijstand op maat. Dit wil zeggen dat het takenpakket onderling wordt afgesproken. Op deze manier komen we optimaal tegemoet aan jouw wensen en noden.
Naast de klassieke administratieve ondersteuning kan je ons ook inschakelen voor volgende opdrachten:
- Aanvragen van subsidies zoals bv KMO-portefeuille
- Evenementen organiseren
- Telefonische permanentie en receptie
- Vacatures opstellen en verspreiden
- Archiefbeheer
- Presentaties maken
- …
De troeven van L’Offis
Er zijn redenen genoeg om onze hulp in te schakelen. We hebben bijvoorbeeld ervaring met diverse projecten – zowel bij freelancers als kmo’s en internationale bedrijven. Bovendien zijn we snel inzetbaar. Verder zijn onze medewerkers echte teamspelers die zich snel integreren in jouw bedrijf en veel aandacht spenderen aan klantenrelaties.