Facturatie

Offertes en facturen opstellen? Dat is een klus voor L’Offis. Wij nemen niet alleen de uitgaande facturatie voor onze rekening, maar behandelen ook de aankopen en het debiteurenbeheer.

Wij helpen je graag bij je facturatie!

Facturen opmaken, betalingen controleren, aankoopbonnen inboeken … dat neemt een heleboel tijd in beslag. Tijd die je liever spendeert aan andere zaken. Gelukkig is er een oplossing; de facturatie uitbesteden aan L’Offis. Wij nemen graag alle taken van je over:  

  • Opmaken en versturen van facturen naar klanten
  • Opvolging van openstaande betalingen
  • Verwerking van aankoopfacturen
  • Facturen toevoegen aan het boekhoudsysteem
  • Opsporing van ontbrekende facturen en dubbele betalingen

Waarom je facturatie uitbesteden?

Twijfel je nog? Hier zijn alvast drie redenen om administratieve hulp in te schakelen voor jouw facturatie:

  1. Meer tijd om te spenderen aan de kernactiviteiten van je bedrijf
  2. Snelle opvolging van niet-betalingen, wat je cashflow verbetert
  3. Minder aanmaningskosten voor aankoopfacturen die je uit het oog verloor

Financiële administratie op maat

Jouw financiële administratie uitbesteden biedt enorm veel vrijheid. Want je kiest zelf welke taken je uit handen geeft. Facturen opmaken, betalingen klaarzetten, bonnetjes verwerken, … alles is mogelijk. Ook bij de volgende stap in het proces kunnen wij u helpen: het opvolgen van de betalingen of het debiteurenbeheer.

Bij L’Offis optimaliseren we jouw financiële administratie vanaf 1 uur per week. Ook kleine ondernemingen en zelfstandigen kunnen dus bij ons terecht.

 

Contacteer ons voor meer info

Je hebt ongetwijfeld enkele vragen over het uitbesteden van je facturatie. Die beantwoorden we met plezier. Contacteer ons voor meer informatie.

Contacteer ons