Logistiek

Nood aan wat logistieke hulp? Doe beroep op L’Offis. Wij zorgen voor een efficiënte organisatie van de goederenstroom in jouw onderneming.

Logistieke ondersteuning van A tot Z

Onze logistieke medewerkers vervullen heel wat administratieve taken. Ze leiden alles in goede banen en zorgen dat de verzonden goederen tijdig op hun eindbestemming geraken. Dat gebeurt aan de hand van onderstaande diensten:

  • Pakketten versturen
  • (Inter)nationale transporten inplannen
  • Opmaak van vrachtdocumenten
  • Beheer van douaneformaliteiten
  • Communicatie met leveranciers, klanten en douane
  • Bewaking van leveringstijden

Wat zijn de voordelen?

Waarom zou je een externe logistieke medewerker inhuren? Wel, deze hulp komt zeker van pas op drukke momenten. Bijvoorbeeld tijdens de eindejaarsperiode. Of wanneer een teamlid langdurig afwezig is door ziekte of zwangerschap. Bovendien kies je zelf wanneer en hoe lang je op deze ondersteuning beroep doet. Dat biedt enorm veel flexibiliteit. Bij L’Offis zijn opdrachten vanaf 1 uur per week mogelijk. 

De troeven van L’Offis

Onze medewerkers hebben ervaring met diverse logistieke projecten. Ze kunnen zich dus snel inwerken in jouw bedrijf. Daarnaast spendeert het team van L’Offis veel aandacht aan klantvriendelijkheid – iets wat in de logistieke sector erg belangrijk is. Want een goede relatie met klanten en transportfirma’s is goud waard.

Bespreek jouw project

Wat administratieve hulp nodig om de logistiek in jouw bedrijf op punt te zetten? Contacteer ons. We geven graag meer uitleg over onze aanpak en prijzen.

Contacteer ons